آموزش ویدئویی برطرف کردن خطا در نصب استوری لاین 3

خلاصه ای از ویدئو آموزشی برطرف کردن خطا در نصب استوری لاین 3

به نام خدا سلام وقت همگی بخیر

یکی از خطاها که خیلی از دوستان در هنگام نصب نرم‌افزار استوری لاین 3 دارند و از من می‌پرسند خطای است که این خطا علتش اینه که درایو c فضای کافی برای نصب نرم‌افزار نداره همین طورکه در متن خطا نوشته یا اینکه پوشه‌ی نصب نرم‌افزار که در درایو c جابه جاش کردید یا تغییر نام یا حذفش کردید.

گاهی خطاها به همین دلایل است ولی باز هم ممکنه این کارها را انجام نداده باشیم و بازهم این خطر را داشته باشید.

 

آموزش ویدئویی برطرف کردن خطا در نصب استوری لاین 3

 

برطرف کردن خطا در نصب استوری لاین 3 _ رفع خطای 80070643 

من در این آموزش نحوه‌ی رفع این مشکل و نصب نرم‌افزار به شما آموزش میدم خوب نگاه کنید مرحله‌ی اول گفته ممکنه درایو کامپیوتر شما پر باشه my computer کامپیوتر رو باز کنید و درایو c رو باز کنید .

اگر دیدید این درایو سی این قسمتش قرمز شده یعنی فضای کافی نداره و نرم‌افزار نمی‌تونه نصب بشه باید مقداری از فضای داریو سی را خالی کنیم که بیشترین فضای درایو c را معمولا پوشه دانلود و محتوای دکستاپ اشغال می کند باید این دو قسمت را خالی کنیم.

و یا پوشه ها را جابه‌جا کنید پس علت اول همین پر بودن درایو c  می باشد اگر این درایو فضای خالی داشته باشد بازم این خطا رو میده بیان این کار رو بکنیم درایو c  را باز کنید در پوشهprogram file86 و این پوشه Articulate  را حذف کنید

وقتی حذفش کردید یک بار سیستم ریستارت کنید و مجدد شروع به نصب کند.

 

برطرف کردن خطا در نصب استوری لاین 3

 

 

اما بازم ممکنه بعد از حذف این پوشه نتونید نصب کنید بیاین مرحله‌ی دوم انجام بدید پس مرحله‌ی اول این بود که باید داخل درایو  cپوشه آرتیکولیت را حذف کنید .

مرحله دوم باز هم درایو c را باز کنید و پوشه user را پیدا کنید و باز کنید و اینجا سه تا پوشه در user داریم default و پوشه دیگه puplic  و یه پوشه دیگه که به اسم خودتون یا ممکنه اونی که ویندوز براتون نصب کرده به اسم شرکت خودش زده باشه که من به اسم خودم (مسعود) گذاشتم .

همین پوشه را باز می‌کنم و پوشه AppData  را پیدا میکنم اگر نداشتید این پوشه رو و پیداش نشد این پوشه‌ مخفیست چون یه پوشه‌ی سیستمی است و غالبا خود سیستم مخفی میکند.

برای قابل مشاهده شدن این پوشه ، به سربرگ view برید و گزینه Hidden items را پیدا کنید تیک گزینه اش را فعال کنید تا بتونید فایل های مخفی را مشاهده کنید .

 

آموزش برطرف کردن خطا در نصب استوری لاین 3

 

وارد پوشه AppData بشید و پوشه Articulate را انتخاب و روش راست کلیک کنیدو گزینه حذف Delete را انتخاب کنید تا این پوشه از سیستم حذف شود بعد یک بار سیستم را ریستارت کنید.

امیدوارم که با انجام این مراحل نصب نرم‌افزار برای شما مشکلی نداشته باشه به راحتی نصب بشه خدانگهدار .

مشاهده ویدئو آموزش برطرف کردن خطا در نصب استوری لاین 3 😉

 

 

 

برای مشاهده آموزش استوری لاین صفر تا صد ویدئویی ،اینجا کلیک کنید :  آموزش استوری لاین

 

لطفا اَلِفتاب را به دوستانتان معرفی کنید و در گروه های تلگرام و اینستاگرام  و آپارات ما را دنبال کنید .